czwartek, 8 września 2016

2. Let me love you..

Witajcie kochani w kolejnym poście, sporo czasu mnie było, to spowodowane było licznymi wyjazdami w ostatnich tygodniach. Już za niecałe 3 tygodnie początek roku akademickiego. Zaczynam 2 rok. Co tam przyniesie tego nikt nie wie. Wiem tylko, że chce dobrze go rozpocząć i skończyć. Pomału zbieram się do wyjazdu do Lublina. Póki co mam zapał i chęć do pakowania, a znając mnie zaraz to minie. W szczególności, że od początku urządzam swój pokój i muszę wziąć na pewno sporo rzeczy do organizacji kosmetyków, pędzelków, książek i innych rzeczy. 

Czy chcielibyście zobaczyć  post na temat "Back the university"? Napisałabym tam jak przygotowuje się, jak przetrwać sesję egzaminacyjną, jak się do niej uczę i moje sposoby na naukę. Myślę,że to dobry pomysł, szczególnie, że moi czytelnicy są w różnym wieku i są ciekawi jak wygląda życie studenta.
Dzisiaj taki bardziej organizacyjny post. szczególnie, że w końcu się zebrałam do napisania. Od zawsze to była moja pasja, niegdyś był to bardzo popularny blog, z czasem nic nie dodawałam i tak się skończyło, że wróciłam. Nigdy nie rezygnujcie z pasji!



Niedługo na moim blogu pojawi się typowy post o stylizacji na "pierwszy dzień" roku akademickiego, ulubieńcy wakacji (od czerwca do września), urządzanie pokoju, sposoby na brak rutyny, trochę przepisów..
A tym czasem do zobaczenia w kolejnych postach!

17 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz! :) ja też za jakieś 1,5 tygodnia będę wracać do Krakowa, aż mi się nie chce pakować ;d
    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis! :)
    A co do posta 'back the university' to chętnie bym zajrzała,sama teraz zaczynam studia i jestem bardzo ciekawa jak to wygląda .Czekam z niecierpliwością ! :)

    obserwuje :)

    zapraszam do siebie: https://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wpis :) Jestem ciekawa tego typu posta :) Ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia! :)) Kocham Justina i jego piosenkę let me love youu <3 Wyczuwam coś podobnego u Ciebie :D http://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Zrób post back to unieversity :)
    Zapraszam do mnie :)
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Masz rację nigdy nie powinniśmy rezygnować z pasji ;D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobaja twoje zdj, ja nie potrafilambym z czegos rezygnowac bo jestem takim typem czlowieka ktory wszystko musi umiec :D
    Pozdrawiam, Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis, powodzenia na kolejnym roku! Śliczna stylizacja ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę wpadała do Ciebie częściej, super piszesz :) !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że nie zrezygnowałaś ;) publikuj więcej , fajna stylizacja , dobrze wykonane zdjęcia , ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW, drugi koniec Polski! :O
    Ja chętnie poslucham o studenckim zyciu, sama właśnie za kilkanaście dni zaczynam swój peirwszy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale zdjecia *.* wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zobaczę ten post o uniwersytecie. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Z wielką chęcią poczytam, jak się przygotowujesz do sesji i jak radzisz sobie na uniwersytecie, więc odnośnie wpisu - jestem jak najbardziej na tak!
    Cuuudne spodenki, bardzo mi się podoba te przemieszanie kolorów. Sama mam podobne i są jednymi z najlepszych.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń