wtorek, 28 lutego 2017

4. Wielki, mały powrót. Wspomnienia.

Witajcie kochani,
Nie było mnie tu bardzo długo, ale w końcu wróciłam. Blog jest nieco odświeżony. Nie myślcie, że straciłam wenę i pasję do pisania. Czas na studiach nie pozwala mi na wszystko. Jestem mocno ograniczona przez godziny zajęć i często po nich nie mam już na nic ochoty. Nie chcę, aby posty były pisane tu z przymusu bądź na odwal się. Jestem już po sesji zimowej, zdane wszystko tak jak należy i na takie oceny jakie chciałam. Moim zdaniem 3 i 4 semestr są najtrudniejsze (II rok studiów) , jak większości drugie klasy.
Ostatnio wpadłam na zdjęcia, które robię w wolnych chwilach. Mam lustrzankę Nikona D3100 . Profesjonalistą nie jestem, ale kiedyś może nim będę, Jestem samoukiem. Chciałabym się z Wami nimi podzielić.







Mój fanpage


Aż chciałoby się lato. Słońca nie brakuje za oknem.W końcu jest piękna pogoda. Zyczę wszystkim miłego tygodnia (przede wszystkim słonecznego)

3 komentarze:

  1. Witam z powrotem:) Ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;) Powodzenia na studiach :)
    Zaprasza, super konkurs: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń